[英文詩歌翻譯]God I Look to You - Bethel Music

前兩首還沒翻完就趕著翻下一首......


God I look to You (主我仰望祢) by Bethel Music

God I look to You 主我仰望祢

I won't be overwhelmed 我不會被擊倒

Give me vision to see things like You do 賜我眼光,所見從祢而來

God I look to You 主我仰望祢

You're where my help comes from 祢是我的幫助

Give me wisdom, You know just what to do 賜我智慧,教我如何面對


And I will love You Lord my strength 祢是我力量,我愛祢

And I will love You Lord my shield 祢是我盾牌,我愛祢

And I will love You Lord my rock 祢是我山寨,我愛祢

Forever all my days I will love You God 在我一生年日,主我愛祢


Hallelujah our God reigns 哈利路亞,神掌權

Hallelujah our God reigns 哈利路亞,神掌權

Hallelujah our God reigns 哈利路亞,神掌權

Forever all my days Hallelujah 在我一生年日,我要讚美

  

不可能那麼快翻完了?但真的是很療育、很給人力量的一首詩歌,很簡單,很好唱。很喜歡。

留言

這個網誌中的熱門文章

我們的愛情需要上帝

Louder and louder

我想念你,最最熱情的導遊-茂昌姑丈