暑假要結束了啊啊啊啊啊

Sorry for forgetting all the must-done routines...I just want to have a nice rest during summer break, and I did have a really relieved and schedule-less summer. It was really nice. I feel refreshed and ready for the coming semester.

每次回國風就覺得很熟悉又很陌生喔!一方面,所有的一切都感覺離我好近,不過離開國風六年而已,所有國中時期的回憶都還歷歷在目。另一方面,學校裡多了很多老師,我不認識;舊的老師們,我不知道該如何互動,大概是因為我不太確定自己的定位,是校友,還是同事的小孩?複雜的關係呢...我很抱歉我是大I人,人際上的事總是讓我焦頭爛額。

Typing in a office full of teachers somehow reminds these teachers my existence. It's just too hard to volume down the sound of keyboards...I'd tried my best. When you are trying to hide yourself, remember, never type something with your computer, this wouldn't work. It makes the whole things worse. 

Hope you found that I am trying my best to remind myself the feeling of using English as the new semester is coming. Another semester full of English, sounds great:) Plus I am going to be the group leader in the international group in the NCCUFHL Club...it's a nightmare masking itself with wonderful dreams. No, it's not going to be a nightmare. It'll be wonderful, I'm sure. 

很久沒有這樣想到什麼就寫什麼,雖然雜亂無章,但好舒服....

不過,要22歲囉,還是要乖乖整理自己的思緒才對,好嗎?

(補充:最近因為要開學每天肚子痛偏慘)

(更:耀輝很奸詐...竟然叫我去念閩南語朗讀給學生聽,我又不是小時候了,我現在有偶包)

留言

這個網誌中的熱門文章

我們的愛情需要上帝

Louder and louder

我想念你,最最熱情的導遊-茂昌姑丈